Obiectivul general al cursului "Comunicare în Administrția Publică" constă în dobândirea cunoștințelor și a conceptelor de bază în sfera comunicării, cu scopul utilizării acestora pentru a explica și interpreta diverse tipuri de situații, procese și proiecte din cadrul comunicării.
Obiectivele specifice includ:
- Familiarizarea cu diferitele tipuri de comunicare.
- Înțelegerea și explicația modelelor de comunicare.
- Studiul fenomenelor psihosociale și a relațiilor interpersonale în contextul grupurilor mici. Aprofundarea cunoștințelor referitoare la dezvoltarea relațiilor interpersonale și dinamica grupurilor.
- Însușirea conceptelor, modelelor și tehnicilor de bază în cadrul comunicării (verbale, nonverbale, interpersonale, organizaționale, politice, publicitare etc.).
- Cunoașterea tipurilor de campanii de relații publice și a instrumentelor esențiale din domeniul PR.
Participanții la acest program vor dobândi următoarele competențe specifice:
- Definirea conceptelor, teoriilor, paradigmelor și metodologiilor specifice comunicării în sectorul public.
- Identificarea situațiilor de comunicare și a diverselor forme de comunicare publică și organizațională.
- Utilizarea strategiilor și metodelor de comunicare în gestionarea problemelor publice.
- Identificarea și aplicarea unor tehnici și indicatori relevanți pentru monitorizarea și evaluarea proceselor de comunicare.
- Dezvoltarea unui plan eficient de comunicare în cadrul situațiilor specifice de comunicare publică și organizațională.
Public țintă
Grupa dedicată programului "Comunicare în Administrția Publică" este formată din persoane cu interes în acest domeniu.
Calendar
150 ore (5 credite)
Mod livrare
Online, Offline, Mixt
Limbă
Română / Rusă
Pre-înscriere
înscrie-te AICI