Managementul stakeholderilor vine în sprijinul obiectivelor strategice ale unei organizații, prin interpretarea și influențarea mediilor interne și externe, prin crearea de relații pozitive cu părțile interesate şi prin gestionarea adecvată a așteptărilor acestora și a obiectivelor organizației.
Termenul stakeholder a devenit din ce în ce mai folosit și definește o persoană sau o organizație care are interese într-un proiect sau entitate. In procesul de decizie al organizațiilor – incluzând marile companii, autoritățile publice sau organizațiile societății civile – conceptul a ajuns sa includa toate părțile care au un interes (sau parte: “stake”) în proiectele organizației.
Rezultatul practic al managementului stakeholderilor este o strategie care are ca scop prevenţia, combaterea şi soluţionarea problemelor legate de stakeholderi. Această strategie este elaborată pe baza informaţiilor adunate prin intermediul mai multor procese.
Obiectivele cursului:
- Identificarea stakeholderilor;
- Realizarea matricii stakeholderilor;
- Analiza stakeholderilor identificaţi;
- Elaborarea strategiilor de management a stakeholderilor.
Persoane care doresc să-și dezvolte aptitudinile de elaborare și implementare a proiectelor.
121301 Coordonator/coordonatoare de proiect
121308 Manager de proiect
(Calificarea / ocupația conform CORM 006-2021)
60 ore (2 credite)
Online, Offline, Mixt
Română / Rusă
înscrie-te AICI