Managementul achiziţiilor în proiecte include procesele care vor obține unele produse sau servicii necesare proiectului din surse externe, cum ar fi resurse umane sau echipamente, în limitele bugetului disponibil. Managementul achizițiilor devine necesar, când unele dintre cerințele proiectului nu pot fi îndeplinite din resursele echipei de proiect sau ale organizației și se îngrijește că tot ce este necesar pentru finalizarea proiectului va fi asigurat atunci când este necesar.
Participanții vor fi instruiți în scopul dezvoltării si valorificării de competențe în domeniul procedurilor de achiziții pentru proiect, în cadrul cursului se pune accent pe dobândirea cunoștințelor teoretice, dar și dezvoltarea aptitudinilor și competențelor practice. Cursul urmărește să suplinească insuficienta armonizare a sistemului educațional cu cerințele pieței muncii.
Obiectivele cursului:
- Dezvoltarea capacității de planificare a procedurilor de achiziţii;
- Dezvoltarea capacității de formulare a cerinţelor pentru toate produsele şi serviciile necesare echipei de proiect;
- Dezvoltarea capacității de solicitare de oferte și selecție a furnizorilor;
- Dezvoltarea capacității de management a relaţiei cu furnizorul contractat.
Seminarul se adresează tuturor celor care doresc sa acumuleze cunoștinţe și să dezvolte abilităţi în domeniul procedurilor de achiziţii de bunuri, lucrări şi servicii, necesare proiectelor.
121301 Coordonator/coordonatoare de proiect
121308 Manager de proiect
(Calificarea / ocupația conform CORM 006-2021)
60 ore (2 credite)
Online, Offline, Mixt
Română / Rusă
înscrie-te AICI