Obiectivele programului de perfecționare Marketing și sponsorizare în sport constă în dezvoltarea competențelor profesionale ale formabililor în conformitate cu responsabilităţile şi atribuţiile conferite de cadrul de reglementare în vigoare.
Obiectivele programului:
- Înţelegerea conceptului de marketing în activitatea organizației sportive în general;
- Dobândirea de cunoştinţe practice în domeniul marketingului organizației sportive
- Aplicarea tehnicilor marketing în cadrul unităţilor sportive;
- Utilizarea formelor de promovare a produselor şi serviciilor marketingului sportiv
- Elaborarea strategiilor de dezvoltare a gamei de produse și servicii în industria sportivă;
- Construirea și gestionarea identității de marcă (branding în sport);
- Utilizarea strategiilor și tehnicilor de comunicare eficientă în marketingul sportiv;
- Familiarizarea cu procesul de licențiere a mărcilor și a drepturilor de proprietate intelectuală în sport;
- Aplicarea strategiilor de vânzare a biletelor și de creștere a participării la evenimentele sportive;
- Utilizarea tehnicilor de negociere și administrare a contractelor media în industria sportivă;
- Utilizarea mijloacelor media pentru promovarea și monetizarea evenimentelor sportive;
- Aplicarea strategiilor de atragere a sponsorilor în sfera sportivă.
122104 Director/directoare de întreprindere micro, -mică (fără ierarhie managerială) în domeniul vânzări și marketing,
122105 Director/directoare vânzări și marketing,
122106 Manager (șef/șefă) marketing,
243105 Manager în publicitate și marketing,
243110 Specialist/specialistă în marketing,
122113 Șef/șefă secție în domeniul vânzărilor și marketingului,
243101 Analist/analistă în publicitate și marketing
(Calificarea / ocupația conform CORM 006-2021)
150 ore (5 credite)
Online, Offline, Mixt
Limbă
Română / Rusă
înscrie-te AICI