Programul va familiariza participanții cu subiectele principale referitoare la planificarea strategică și dezvoltarea abilităților de elaborare și implementare corectă a documentelor strategice. Planificarea strategică este un proces foarte important, în cadrul căruia se iau deciziile strategice privitoare la problemele ce necesită rezolvare şi mijloacele prin care poate fi îmbunătăţită furnizarea serviciilor.
Ca orice alt sistem de planificare, procesele de planificare, bugetare şi raportare vin să îmbunătăţească performanţa prin: concentrarea instituţiilor pe obţinerea rezultatelor; îmbunătăţirea procesului intern de luare a deciziilor; încurajarea responsabilităţii interne şi externe; şi îmbunătăţirea alocării de resurse şi asigurarea prioritizării obiectivelor.
Participanții vor afla care sunt etapele de elaborare a planului strategic în cadrul autorității publice/instituției publice. În baza exemplelor vor învăța să identifice componentele planului de acțiuni, vor afla cum să monitorizeze și evalueze planul strategic.
Obiectivele cursului:
- Înțelegerea elementelor de planificare strategică în contextul obiectivelor de dezvoltare durabilă și a administrației publice;
- Cunoașterea elementelor particulare în planificarea strategică în autoritățile/instituțiile publice;
- Formarea abilităţilor în planificare strategică;
- Dezvoltarea capacității de monitorizare și evaluare a planurilor strategice.
Responsabili cu planificarea strategică în administrația publică, dar și toți cei preocupați de dezvoltarea la nivel organizațional.
150 ore (5 credite)
Online, Offline, Mixt
Română / Rusă
înscrie-te AICI