Managementul comunicării asigură producerea, colectarea, difuzarea, propagarea, arhivarea informațiilor în cadrul proiectului. Managementul comunicării stabilește legăturile cruciale între persoane, idei și informații care sunt indispensabile pentru obținerea succesului. Orice persoană implicată în derularea proiectului trebuie să fie pregătită să transmită și să primească informațiile specifice fiecărui proiect. Toți membrii echipei trebuie să înțeleagă rolul și importanța comunicărilor.
Cursul se referă la formarea competenţei necesare pentru a stabili modalităţile, canalele şi procedurile eficiente de colectare şi transmitere a informaţiilor operaţionale privind derularea proiectului.
Participanții vor fi instruiți în scopul dezvoltării si valorificării de competențe în domeniul managementului comunicării în cadrul proiectului, vor obține avantaje competiționale pentru a-și valorifica mai bine potențialul inovativ.
Obiectivele cursului:
- Dezvoltarea capacităţilor de planificare a comunicării;
- Dezvoltarea capacităților de difuzare a informației;
- Dezvoltarea abilităților de elaborare a rapoartelor de avansare;
- Dezvoltarea abilităților de depășire a barierelor de comunicare în cadrul proiectului.
Team-leaderii, coordonatorii de echipe interesați de îmbunătățirea comunicării, dornici să îşi îmbunătăţească activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunoştinţe şi dobîndirea de abilităţi care să îi permită eficientizarea comunicării în cadrul proiectului și îndeplinirea cu eficiență sporită a sarcinilor zilnice.
121301 Coordonator/coordonatoare de proiect
121308 Manager de proiect
(Calificarea / ocupația conform CORM 006-2021)
90 ore (3 credite)
Online, Offline, Mixt
Română / Rusă
înscrie-te AICI